Salva sulgeb alates 18.03.2020 ajutiselt kõik klienditeeninduspunktid üle Eesti

16. märts 2020
Olles vastutustundlikud viiruse ennetamise osas, meie kõigi hea tervise säilimise nimel ning seoses Eesti Vabariigi Valitsuse kehtestatud eriolukorrale, anname teada, et alates 18.03.2020 läheb Salva Kindlustus üle kaugtööle, mistõttu töötavad kõik meie töötajad sellest kuupäevast alates kodukontorist. Seoses sellega sulgeme ajutiselt ka kõik oma klienditeeninduspunktid üle Eesti ning kliente füüsiliselt teenindada ei ole võimalik.
Salva sulgeb alates 18.03.2020 kõik klienditeeninduspunktid üle Eesti

Palume lähinädalatel Salva Kindlustusega suhtlemiseks kasutada digitaalseid kanaleid – telefoni, e-kirja ja suhtlust läbi kodulehe. 

Saadame Teile ülevaate, kuidas Salva Kindlustus kehtestatud eriolukorra ajal toimib:

- Kindlustuslepingutega seotud küsimuste korral palume pöörduda oma personaalse kliendihalduri poole Salvas. Vajadusel saab kliendihaldurite kontaktandmeid vaadata siit. Kõige kiirem ja mugavam viis kindlustuslepingu sõlmimiseks on külastada Salva e-poodi.

- Esmase kahjuteate saab ööpäevaringselt esitada läbi Salva kodulehe. Palume mõistvat suhtumist, kui reisikindlustuse kahjuteadetele vastamine võtab tavapärasest veidi rohkem aega – kinnitame, et kõik taotlused käsitletakse nii kiiresti kui võimalik.

- Füüsiliste kohtumiste vajalikkust, sh kahjukäsitlejate visiite, kaalume omalt pool väga hoolega ja otsime aktiivselt alternatiive lahendamaks maksimaalselt probleeme digitaalsete kanalite kaudu.

Informeerime teid viivitamatult tavapärase töökorralduse taastumisest.

Lisaks otsekontaktidele saab Salva-ga ühendust telefonil 6800 500 või e-mailil salva@salva.ee

Hoiame üksteist!